neděle 10. září 2017

je tu...


podzimní čas....
včera krásně...
dnes upršené dopoledne...

o prázdninách jsem dostala od muže domy...
pár jich své místo má...
další se budou nejspíš na jaře stěhovat po zahradě dál :o)

Beroun jsme včera navštívili...
medvědy zkontrolovali...
vlakem přijeli a zase odjeli...
jsou místa na která rádi jezdíme bez auta...
co jsem koupila je z části tajné (dárek)...
hrneček příště ukážu...






tyhle nůžky...
přivezl muž z blešáku...
jsou funkčí ač rezavé...
samobrusné...
to jsme zjistili až při práci...
já mám ale dekoraci...






těším se až oprší a budou mít šedou patinu...







zítra vykročte pravou...
já jsem zvědavá na ty naše myši...
čtvrtek i pátek byl téměř bez slziček, jen ty ranní...
a ty se nepočítají...

takže mějte prima týden...



Žádné komentáře:

Okomentovat