úterý 7. července 2015

Pravá chuť....

na šití...
sobota, teplo spíš horko...
doma bylo príma...
stroj čekal a šití šlo samo :o)

řekla bych kolegyně, ale je víc ....
Haní...
moje Haní z myšek jde tento týden naposledy do práce...
mě je ouvej...
tak hezky nám spolu bylo, ještě je...pár dní...

za moc jí vděčím, spoustu jsem se od ní naučila...
čeká mě nový školní rok s novou kolegyní...
ale o tom až v září...

mám pro Haní překvapení...
nejprve myšky misky, dvě, má dvě malá vnoučata,
 jednu dospěláckou s domky ve větru, vyfocené nemám, odnesla jsem je do školky a zapomněla,
vyfotím...
a pak tašku, snad se bude líbit...
mluvila o menší, přes rameno a černo šedou...
posuďte... 










druhá je moje...
je delší a má ucha...
jedna malá, druhá velká...
jako Haní a já...







už cítím v kostech, že si musím ušít ještě velikou, tak 30x40cm

mějte se báječně...



Žádné komentáře:

Okomentovat