pátek 20. března 2015

Žlutá...

doma...
a sluníčko nakukuje do oken...
zatím špinavých....





zkušební kytičky do keramiky...
další práce, která čeká naše děti...



já z nich mám obrovskou radost...
tady už na špejli...


a nakonec počin, však víte koho...
stojí na komodě na zkoušku, ale když večer svítí je to krásné...
jen vyfotit ne a ne hezky...
takže nažloutlá zeď je bílá...




víkend mějte podle svých představ...
  ať vás těší vše co budete dělat...



10 komentářů:

  1. Krásné fotečky a keramika taky...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jarní fotky.Hezké jaro přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytky - všechny, živé i ty keramické! Jaro je prostě tady!
    A ten svícen, to je fakt krása!
    Jani, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, přeji hezké dny i tobě a díky za návštěvu :o)

      Vymazat
  4. Janka, ta zlta az ziari...krasna farba :-) a velmi sa mi paci aj ta decka pod tackou, to si hackovala Ty :-) Nadherna...

    OdpovědětVymazat
  5. Katko děkuji. Všechny co doma mám jsem si háčkovala, snad jen paličkování jsem nikdy nezkusila, jo a co mi nejde a ještě mě to náležitě rozhodilo je předení na kolovrátku :o)

    OdpovědětVymazat