čtvrtek 5. března 2015

Škatulata....

batulata....
hejbejte se z místa na místo...
kdysi jsem stěhovala často...
teď poprvé po čtyřech letech :o)
a jak to dopadlo...
doma spokojenost u všech...
huráá...


jarní úklid v obýváku hotov...
hurá ještě jednou...
koukám zapomněla jsem schůdky, už jsou jinde a lahve též :o))
a malou komodu jsem musela včera dojet koupit...
a ráda...






mějte prima pátek...

 u nás dnes sprostá zima a fouká studený vítr, ne studený...ledový


8 komentářů:

  1. Líbí se mi u Vás moc.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, taky jsem mívala stěhovací mánie..teď už 2 roky stagnuji..docela jsi mě naladila:o))..Máš to moc krásný..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Je to u vás doma hezky útulné.... domácí. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Je to u vás doma hezky útulné.... domácí. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, opravdu to máš doma hezké :-)) Mám kamarádku a ta stěhuje několikrát do roka :-)) Já jsem v té jedné místnosti ráda, že jsem to porovnala :-)) Před vánoci jsem otočila stůl v kuchyni :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké Jani a závidím ten hotový jarní úklid.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, děkuji za návštěvu.....mějte se krásně sluníčkově :O))

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, je to nádhera, jedním slovem DOMOV.
    Moc krásné bydlení.
    D.

    OdpovědětVymazat