neděle 11. ledna 2015

Moje....



Moje první GIVEAWAY

koncem ledna to bude rok co jsem se odhodlala k blogování...
počasí tomu chtělo, že dnes bylo šicí odpoledne ...
a tahle taška nákupka čeká na jednu z Vás...
máte li zájem a chuť, zanechte prosím komentář a kontakt...
pokud vložíte odkaz na svůj blog budu ráda...
losování proběhne 24.1.2015





je velká, pro představu jsem do tašky dala polštář...
malé nějak neumím....



budu se těšit...

47 komentářů:

  1. Dobrý večer,také mám ráda plátěné nákupky,ale kolikrát se stane že na mne žádná nezbyde.:-( :-( Dcery se je naučily používat místo těch ošklivých igelitek;-) ;-) Jste šikulka.....moc ráda k Vám nakukuji a vždy se těším na nový příspěvek.Janičko,přeji Vám spoustu šákovných dětiček a už ted se těším na další pohlazeníčko.Andrea.email:andrea.k2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, děkuji za návštěvu. Ani já nemám svou nákupku :o)

      Vymazat
  2. Jani ráda zkusím štěstí. Tašky co ušiji vždycky někdo potřebuje a kovářova kobyla chodí potom bosa. :-)
    K Tvému významnému výročí v blogování přeji hodně dalších příspěvků, krásné komentáře a co nejvíce času na tvoření.
    Kontakt na mě je lenka.jamall@gmail.com.
    měj se krásně Lenka
    ps: došla Ti odpověď na Tvůj dotaz na šicí stroj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, štěstí se má pokoušet, děkuji za gratulaci. Už jsem odepsala :o)

      Vymazat
  3. Jani, je moc krásná! Gratuluji k prvním narozeninám! Máš krásný blog a je radost se tady zastavit.
    Přeji pěkný večer,Helena
    davidova.hela@gmail.com


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za chválu Helo, jednoho to blogování pohltí, ale já si pěkně odpočinu :o)

      Vymazat
  4. Janka, gratulujem k vyrociu...a prajem vela tvorvych inspiracii. Taska je moc pekna... tak skusim stastie :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji a štěstí bude všem nakloněno :o)

      Vymazat
  5. Jani je nádherná a ráda se zůčastním a hlavně ti přeju vše nej k 1blogovým narozeninám ♥
    Odkaz na tvoji Giveaway máš u mě na blogu vpravo :o)
    martashlouskova@seznam.cz
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky a za sdílení :o) ještě jednou díky.

      Vymazat
  6. Janka, aj ja sa pripajam a srdecne blahozelam k narodeninkam :-) A kedze taska je super, skusim tiez stastie :-) Maj sa krasne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuji, první narozeni to je takové batole a já se učím s každým krůčkem :o)

      Vymazat
  7. Jani, také budu slavit a s radostí si zasoutěžím i u Tebe. Tímto Tě zvu i ke mně:o))..Přeji stálou radost z blogování, tak jako ji mám já a pořád spoustu inspirace k psaní...těším se totiž na další příspěvky..měj se krásně Inka email: j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za přání a půjdu si k tobě také zasoutěžit :o)

      Vymazat
  8. Tak ta je, ta taška! Od té doby, co jsem dostala od Marcelky ve výměně tašek v akci "ušij tašku" jinou nenosím. Takže ráda zkusím štěstí. Zanedlouho budu mít blogové narozeniny i já, tak doufám, že také přijdeš soutěžit. Do dalšího roku hodně inspirace, krásné chvíle s náma ostatníma a spoustu času, který je k blogování a čtení příspěvků potřeba! Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, jak jsem psala je to můj druh odpočinku a inspirace, ale též pěkný požírač času :o), ale teď je zima a venku nic moc, takže nic nebrání blogování..

      Vymazat
  9. Zdravím,
    práve som objavila Váš blog u Helenky a musím povedať, že som rada.
    Taška je krásne, určite poteší výherkyňu (aj mňa by potešila :-) )
    Krásny deň prajem,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko jsem ráda za návštěvu, budu držet palce...

      Vymazat
  10. Moc zdravím Jani
    Takže se přidávám ke gratulantům.Taška je moc bezva a tomu kdo jí vyhraje se určitě bude hodit.Tak i já chci zkusit štěstí a budu doufat.Jinak přeji hezký zbytek dne Marťula

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, je krásná, jako všechno co vytvoříš :-) Já už mám od tebe sovičku, ale i tak zkusím štěstí :-)) A hodně dalších krásných článků a výrobků ti přeji :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni, sovu jsem od té doby nešila, všechny co byly doma jsou rozdané :o)Hádalo se ve mě zda ušít povlak na polštář či tašku a tohle je výsledek :o))

      Vymazat
  12. Jani vše nej k prvním krásným narozeninám , taška je velice pěkná a přeji při losování šťastnou ruku . Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, gratuluji Tvému blogu i Tobě. Objevila jsem Tvé stránky teprve nedávno a moc se mi tu líbí!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Janičko, máte moc krásný blog a šikovné ručičky. Taška - nákupka je parádní!!! Hodně štěstí v novém roce přeji Vám i Vašemu blogu . :) Petra ( ppelechova@seznam.cz , http://vsechnymelasky.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji za chválu i gratulace, těší mě :o)

      Vymazat
  15. Jani, také se připojuji do řady gratulantů... Ať tě blogování stále baví, nové nápady přicházejí... Měj se báječně. A protože nákupek není nikdy dost ( a ještě k tomu tak krásných ), zkusím štěstí... daglar@centrum.cz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěstí se má pokoušet.....děkuji, děkuji :o)

      Vymazat
  16. Jani,gratuluji k blogovému výročí. Dnes jsem objevila Tvůj pěkný blog. Ráda se tu zastavím i příště. M.
    kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Maruško, budu se těšit na další zastavení :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, blahopřeji k prvním narozeninám. Látkové tašky mám, nakupuji je v sekáčích, sama šít neumím, některé mi zabavily dcery, některé mi batikovaly, protože jsme do nich sbíraly pampelišky a jejich flíčky jsou nevypratelné..
    Hodně nápadů, času na tvoření, inspirace a krásný fotech ti přeji.
    Bohunka @ naisertečkacz

    OdpovědětVymazat
  19. Bohunko, děkuji za návštěvu, ráda tě zařadím do losování :o))

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, srdečně blahopřeji k prvním narozeninám a přeji plno inspirace a návštěvníků.
    Tvůj blog mám moc ráda, jen v komentících pokulhávám.
    Taška je parádní, také bych zkusila štěstí. Odkaz na Tvou Giveaway je u mně na blogu . Můj mail je janela.d@seznam.cz
    Přeji Ti krásný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Vidím, že se blog nezobrazuje, je http://klubicka-pro-radost.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za blahopřání i odkaz. Do losování ráda připisuji :o)

      Vymazat
  22. Jani, takovéto tašky mám taky moc ráda. Jsou praktické a hlavně ekologicke. Připojuji se ke gratulantum a pokousim štěstí. Hezký den. Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěstí je nutné pokoušet, díky za přání :o) píšu si

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Taška moc povedená, takovou bych ráda tak jdu zkusit štěstí. Pěkný večer. b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jani , gratulujem k výročiu, prajem moc krásnych príspevkov:) taška je krásna a praktická
    http://macahome5.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Janičko, máš hezký blog je na co se dívat. Taška je pěkná i praktická. Vesta se mi také líbí, kdysi jsem si také takovou uháčkovala. Přeji ti její pěkné nošení.
    Iva
    mcbetty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jvo, připisuji tě na seznam :o) a děkuji za návštěvu

      Vymazat