neděle 14. prosince 2014

Neděle...

neděli máme podmračenou...
 ale sobota byla slunečná...
nepekla jsem...
neuklízela...
nenakupovala...
výletila jsem...


jmelí je úchvatné...
sluníčko nám přálo...
vánoční Vídeň stála za podívání...












vánoční besídku v Myškách máme za sebou...
rodiče, prarodiče, děti a v neposlední řadě i já a H jsme spokojení...
perníková vesnička svítila a voněla...

děti si odnesly nejen přáníčka , ale i zvonečky které malovaly ...
tenhle je malovaný mnou pro mojí kolegyňku zlatou...
netušila jsem, jak po vypálení zvonek dopadne...
H je nadšená...
zvonek s tulipány nechala zas namalovat pro mě od naší paní F,
 která nám tyto akce zprostředkovává...


 můj muž vyrobil místo svícnu sklenku ...
moc hezky se drží...
takže... NA ZDRAVÍ...
 ušila jsem i zimní polštáře...
koupila Hvězdník...
počkám až vykvete, měl by být červený...


mějte krásný zbytek  neděle


10 komentářů:

  1. Krásný adventní podvečer. Já mám za sebou dvoje vánoční trhy.Takže doma nic hotovo, ale to mě fakt netrápí :-)))) Vánoční Vídeň taky znám - je moc pěkná. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásy. Ty zvonečky jsou nádherné a ta Videň! Přiští rok určitě jedu! Hezký a poklidný večer, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc příjemně je u vás doma, krásně nazdobeno, hezký celý týden,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím v předvánočním čase.
    Uchvátil mě ten červený zvoneček - jako by ho maloval sám Hundertwasser.
    Taky si potomci užívají předvánoční Vídeň, jedni se včera vrátili a druzí dnes vyrážejí.
    S mužem jsme letos byli v předvánočním Brně, večer divadlo, ráno ještě nějaké dárky.
    Hodně pohody přeje Milena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Letos jsme ve Vídni nebyli, ale nad fotkami jsem zavzpomínal. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. jůůůůů ... to je krása...děkuju moc za fotoreportáž ♥ Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Tak koukám, jak hezky ten advent u vás plyne - předvánoční Vídeň je moc krásná, besídka se vydařila, perník voní...
    Hezký večer Jani,Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji i Vám všem krásný čas ADVENTU a děkuji za návštěvu...Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, zvonečky se vám moc povedly :-)) Moc mě mrzí, že jsem letos ty adventní víkendy pracovala, tak snad příští rok někam do ciziny vyrazím :-D Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat