neděle 9. listopadu 2014

Zahrada maluje...


kdoule padají, sbírám je, doma hezky voní...
teplem se scvrkávají a hnědnou...
dneska mě napadlo kouknout se dovnitř a přišlo na řadu rozkrojení...
žádné jiné využití nemám, pouze dekorativní...


nakonec se celá sobota moc vydařila...
výlet a návštěva, slunečno...
návrat, šicí stroj...
a můj první organizér...
zip má chyby, je třeba je vychytat :o)
je můj a budu tolerantní :o))
takže... nevadí...



a neděle ?
pochvala sklizena za překvapení k obědu...
bramborový salát s řízkem...
chuť tvořit byla i dnes...






pár obrázků do pokojíku...
 ale musím říct, že vánočno už mě láká...
koupila jsem u ,,Mráze,, v akci režnou tkaninu, lemovku s hvězdičkami...
bude další šití :o)


Jana


7 komentářů:

  1. Jani to je nádhera!Obrázky super!Moc dekuji za inspiraci.Moc zdravim.Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Jani práve sedíme s detmi a debatujeme o Vianociach....máš to pekné,maj sa krásne, Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, organizér je krásný :-)) a obrázky nemají chybu :-)) A už se moc těším na tvé vánoční tvoření :-) Měj se krásně :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, stihla si toho opravdu hodně - moc krásné šití!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Jani to je spousta krásy :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Z kdoulí je dobrá marmeláda, taky jsme je kdysi měli:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sikulka, Ty si toho postihala :-) A organizer vyzera super...tesim sa na dalsie sitie s hviezdickovou lemovkou :-)

    OdpovědětVymazat