neděle 30. listopadu 2014

Advent

Přeji Vám krásný adventní čas...





18 komentářů:

  1. Jani,moc se mi líbí ten tvůj keramický svícínek.
    Zdravím a přeju krásné adventní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, děkuji za návštěvu. Svícen je od Lenky ,,Nejde,, její tvoření mě vždy potěší a ráda k ní nakukuji.
      Hezký advent i tobě.

      Vymazat
  2. Tento typ svícnu jsem ještě neviděla, ale moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to keramika od Lenky Hložkové, má oblíbená.

      Vymazat
  3. Jani tvůj svícínek je krásný takový vidím i prvně.Měj moc krásný Adventní čas.♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásný a poklidný předvánoční čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Nápodobně Jani!
    Děkuji za reportáž z Drážďan. Jezdím tam několikrát do roka, ale o adventu jsem tam ještě nebyla...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, odpočívám a užívám si a s kamarádkou je to prostě fajn...

      Vymazat
  6. I tobě Jani krásný a příjemný adventní čas

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, i tobě krásné adventní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny advent Janulka, máš to krásne, mne ešte chýba čerstvá čečina, halúzky do vázy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko mě toho chybí :o), místo gruntování výlet a stále se něco nabízí a něco nestíhám, ale nehoří :o))

      Vymazat
  9. Také Jani, přeji krásný adventní čas :-))

    OdpovědětVymazat