neděle 12. října 2014

Cesta ze školky....

když neprší chodívám lesem...
nejenže je cesta za dopravou kratší, je rozhodně příjemnější...
chodím tudy ráda...


kamínek našla jedna moje MYŠKA v pískovišti...
povídá   "Jano na "...
a srdíčko...
krásný dárek jsem dostala... 
jěště cesta tramvají, metrem a busem...
a začíná víkend...
slibují hezky...
těším se...
vstala jsem a sluníčko mi po ránu udělala radost...
jenže během dopoledne stráveném v kuchyni se ztratilo za mraky...
mám napečeno, potěšíme chuťové buňky...
přijede M, naše mladší...

po O přišel na řadu šicí stroj...
podzimní výměna...
dílo ukážu až balíček doputuje ke své majitelce...


telefon zvoní....
mamko chceš se podívat na závody...
psí parkur...
jo...
jedu, bylo to báječné, sice pod mrakem, ale teplo...
a odpoledne uteklo...
obdivuji lidi s jakým nadšením zvládají naučit psí kamarády vše to co umí...
dcera nezávodí, trénuje se svým mazánkem a vím co to obnáší...


den utekl jako voda...
M přivezla šípky...
takže nakonec suším na čaj...


mějte hezkou neděli...
u nás zatím svítí, doufám, že bude...
láká mě procházka ...



2 komentáře:

  1. Prima cesta do školky .... a na psích závodech jsem ještě nebyla:-))

    OdpovědětVymazat
  2. závody byly prima, líbilo se mi koukat jak běhá páníček i pejsek, je to dřina a souhra obou :o))

    OdpovědětVymazat