pátek 8. srpna 2014

Než jsme odjeli......................

Chystáme se na dovču......................... byl potřeba sklidit poslední rybíz............... nedalo mi to.............. a jedna ulomená větvička.............. mi dělala radost v kuchyni...............
píšu... vkládám fotky.......... a nevím kde se stala chyba............... jistě ne na mém přijímači.............. vše je jinak.............. oko mé nevidí fotky, jen písmenka........... je nějaká změna????????????? či jsem ztracená a stále na dovolené???????????? prosím je to jen u mě????????? co s tím mám dělat??????? děkuji za rady............ zmatená Jana

P.S. pár týdnů odpočinku a bez techniky dělá divy.................
       je večer, mám hotovo, nejsem unavená po dlouhé cestě domů.........
      a už vím co jsem ráno udělala špatně, stačí jedno kliknutí a je vše jak má být  :o))
       ano, jsem ta generace co nemá vymoženosti dnešní doby v malíku,
       telefon při sobě někdy i celý den(dcery brblají)
       a dovolená bez  tv, pc atd.,
      je to co na dnech strávených mimo domov mám tak ráda


1 komentář: