neděle 10. srpna 2014

Letní snídaně...................



Vše začalo ráno, příjemné slunečné počasí, snídat venku je radost.............




 jak vidíte už snídaně byla s knížkou...
léto je stvořené k odpočinku s knihou, zásoby jsem si vytvořila z knihovny, ne vždy se trefím....








toto je místo činu, kde trávím slunné dny..............
tentokrát sluníčko hřálo a hřálo, spaní na mě přišlo a moc mi chutnalo....
jak říká mamka po obědě dám si dvacet.........
když jsem byla malá nechápala jsem jak může někdo dobrovolně spát po O..............





                                                           mraky...............
                                     letos mám mraky obzvlášť v oblibě.................


                                                  pozorovat mraky je tak hezké............




                                       
                                                                 nejsem sama.....................



na závěr vám posílám srdce v oblacích...

Jana

3 komentáře:

  1. Jani,
    to je pohodička!!! A letně snídat venku- to je prostě tááák fajn...
    a pozorovat mraky....
    Prohlédla jsem si fotky z dovolené- krásná místa...
    Jani- krásnou neděli!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda na to se tak hezky kouká. Chtěla bych zpátky letní náladu. U nás již týden zamračeno a děstivo. :-( Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat