čtvrtek 21. srpna 2014

Když můj muž tvoří.............

Když něco začíná............



Dřevo je úžasný materiál, můj muž je nesmírně spokojený, našel chuť vzít dláto do ruky a má úžasný relax a já šťastného muže. Těším se na každý kousek který přibývá, zatím vidím jen vlasy, ale za nějaký čas až bude mít ten můj v očích jiskřičky bude s námi místo kusu ořechového kmene  " andělka"


tahle je úplně první a je má.....
děkuji za ní moc

Jana


5 komentářů:

  1. Když jsem byla malá, dal mi můj tatínek do ruky nůž a učil mne s ním vyřezávat. Od té doby dřevo miluju. Dnes moje děti s obavami přihlíží, jak já podstrkuji vnoučatům kudlu do ruky a ony si šmidlají nějaký ten klacek ;) Obdivuji všechny, kdo něco umí rukama vyrábět, nejenom řezbáře, je to krásný dar. Taky ráda vyrábím, i když se mi to často nepovede, ale nevadí. Občas s dovolením nahlídnu, brabi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bradi, budu ráda a děkuji za komentář. Myslím, že i já a můj muž budeme patřit do řad prarodičů co vnoučata budou moc zkusit kde co. Naše holky tuto možnost měly a jsem za to ráda. Sekerkou se ohánějí líp než já :o)
      Jana

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ajko, a jsem za to moc ráda....hraje si a nezlobí...však já taky :o))

      Vymazat
  3. Tak se jen přidám, opravdu moooc šikovný je ten tvůj muž :-)) Koukala jsem na svícínek a my tu rozbitou skleničku vyhodili, měla uražený spodek :-))

    OdpovědětVymazat