neděle 17. srpna 2014

Deštivé dopoledne..............

Ráno vstávám a všude kolem dokola šedivá obloha, za chvilku začalo pršet a prší stále. 

Četla jsem Janin blog.........
 jé jak jsem ráda, když u tebe čtu o nestíhání..........mám to podobně, látky leží, seznam čeká, jediné knížky u moře jsem přečetla.....a stále čekám kdy přijde den D a začnu tvořit, když mám tolik volna.........
Na začátku prázdnin jsem si řekla co mám volného času, tolik toho stihnu a skutek utekl....Někdy se i trochu stydím, ale přijdou dny kdy vše doženu........doufám :o))
Knížky už mám vrácené, výběr tentokrát v knihovně nebyl velký, rozpůjčováno a tak domů doneseny jen dvě. Nakonec i stroj připraven, ušitá tašku pro malou K a tašky velkokapacitní na plasty a papír, doma se mi smějí, časem je možné, že využití budou mít úplně jiné. Chystám se na věnec z buxusu, jeden domů a druhý do školky, jen ten déšť...............Mám na to ještě týden.













nítě za 5 kč,- nekupto...


Původně plán zněl tašku na noťas......ale nechtělo se mi všívat zip a takhle dopadl malý, dočasný futrálek s kapsičkou na myš.........





Mějte hezkou neděli........
.u nás už neprší.........sluníčko vykukuje.........já poukuju po krbových kamnech a venku fouká.........
Jana

1 komentář:

  1. Jani tašky vypadají nádherně. A do konce prázdnin ještě nějaký den zbývá. :-D
    Jinak já čekám až oschne hortenzie, abych mohla udělat věnečky a vždycky, když je už skoro suchá, tak mi do ní zase naprší. No snad se v týdnu dočkám. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat