úterý 1. července 2014

Pršelo...............

pršelo..................
jen se lilo.................
vzduch byl příjemný.............
příroda vláhu potřebuje................
já se těším na sluníčko......................
v šedivém počasí jsem i já tak trochu šedivá a bez energie.........
no spíš bez chuti k čemukoliv.............
znáte to??







stihla jsem natrhat maliny před deštěm..............
jen tak tak................




upéct...............







a když se mračilo, já si svítila..............





a háčkovala...........
našla jsem klubíčka a zkouším............
k bílé dece jednu tmavší............
zatím jen pár čtverečků.................
ono je to totiž výborné na cesty...............
žádný velký ranec...............
háček a klubíčka..........






                                                                          Mějte hezké léto.
                                                                                   Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat