úterý 24. června 2014

Z kuchyňky................

Malá, ale naše..................
vítejte..................

Dobré ráno..................
než vyrazím do práce..........
pár obrázků od nás................








           Mějte hezký den, vstávala jsem do šedivého rána, teď už svítí sluníčko, ať vydrží a já utíkám ......
               čekají mě MYŠI........

                                            zdravím Vás všechny , jak říkají děti ...........
                                                           velká MYŠ Jana                                                        

8 komentářů:

  1. Jeje Janko som tak rada že som ťa dnes objavila, krásny blog. A Tvoja kuchynka je tak útulna a mila, proste ja to tak rada. Idem si ťa ešte ošmejdiť pridavam si ťa k obľúbeným a určite sa tu budem rada vraciať. Krásne letne dni ti prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také moc ráda kombinaci bílé se dřevem. Ta polička nad stolem vypadá moc hezky. Přeji hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Malá,ale útulná a moc krásná.Hezký den Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, koukám, že skříňky máme stejné, i poličku :-)) Já mám teda jiné úchytky a kuchyňku ještě menší :-)) Měj se krásně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám bílou ráda a dřevěnou desku jsem si moc přála, ještě chybí na stole :-(

      Vymazat