neděle 15. června 2014

Kam ty mraky jdou.........................


Mraky................

pohled na oblohu kde plují mraky se mi moc líbí...........
myslím, že stále častěji zvedám hlavu k obloze a koukám co který mrak představuje........
zvlášť, když mám uvařenou kávičku nebo čaj a nic nemusím.........
nebo někdy nechci..............
znáte to?






konec kochání.............
meduňka vyrostla, natrhat, přidám na radu i trochu máty ............
svařím vodu a bude sirup..........



maliny dozrávají, rybíz krásně tmavne, ale i josta, jsou ještě kyselé...........




měsíček do vázičky, ostatní kytky máme od deště všelijaké............




trocha vitamínů............
a lilie, dárek od rodičů na slavnosti.............
děkuji......






Mějte se prima,
 pracovní týden ať hezky plyne bez zbytečných karambolů, prostě
 " slunce v duši "
a úsměv na tváři.

Jana

4 komentáře:

  1. Janičko, moc děkuji za návštěvu na mém blogu. Trochu jsem ti to tady okoukla, pokochala se nádhernými fotkami (třeba ty lilie), obdívovala tvé šití a vůbec šikovnost.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani teda ten záběr měsíčku ve džbánku je nádherný. A na meduňkový sirup se teprve chystám. Mátový co jsem letos dělala jsem již skoro spotřebovali, tak je potřeba doplnit nějaké zásobičky. Přeji krásný týden. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Bohatá úroda bude.... ovoce i bylinek:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Jani to je nádhera --taková krása ♥ na sirup si také brousím zuby:o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat