pondělí 19. května 2014

Pivoně...................

Dnešní slunečný den posunul poupata pivoněk o něco blíž rozvinutí..................
těším se....................
červené odkvetly a nestihla jsem usušit ani jedinou..............
budou bílé a růžové.................
doufám,že se zadaří jako loni.............
byl to pokus omyl, zkoušela jsem poprvé a tady je výsledek............
od podzimu mi dělají radost v kuchyni...............



prkýnka mám na grilování pod masa a jiné dobroty, v Berouně na trzích nás naprosto dostaly a manžel nám je vyřezal, díky...





a ještě rozešitá kabelka.....................
jen jí došít.....................
plán byl, že dnes................
přehodnoceno, kávička na sluníčku vyhrála............
možná zítra :o))

                                                užívejte sluníčka, ať se Vám daří na co sáhnete...........

                                                                           Jana


7 komentářů:

  1. Jani k tomu výběru šicího stroje - ráda pomůžu. Potřebuju ale víc informací - co chcete šít, jak často, a tak :) Napište mi na mail - je u mě na blogu vlevo v kontaktech a probereme to. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc pěkný výsledek:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani nádhera. Už se těším až se pochlubíš s výsledkem kabelky. Chci si nějakou taky spíchnout, ale zatím vyhrává úklid a dneska určitě zahrádka. A díky moc za info k pivoňkám. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni není zač, ať se zadaří, jak taška tak i sušení.
      Jana

      Vymazat
  4. Jani,
    to je nádherná kytice!! takhle krásné usušené pivoňky jsem ještě neviděla...
    také jsem měla plány, ale venku je nádherně!! vyhrává zahrádka...:o)))
    děkuji za návštěvu u mne a přeji krásný den!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, u mě dnes na zahrádce zvítězila kávička a sklizeň s následnou večeří :o)
      Jana

      Vymazat