neděle 11. května 2014

Neděle...........

V plánu bylo šití, vařit nebylo potřeba..................
sobota se vydařila...............
při pohledu z okna na černé mraky utíkala jsem na zahrádku pro kytky do vázy.............
mám ráda vyběhnout, ustříhnout a radost mít..............
 








tolik kytičky a i šití bylo..............


polštářky byly slíbené.................



a jelikož šlo vše jako o másle, pustila jsem se do tuniky a tílka.............

taška měla obrázek Kitty, už nemá,na léto jí určitě využiju


 zatím je vše ve fázi polotovaru, protože začištění padlo na ruční šití...........
už mám připraveno a u telky večer budu pokračovat.........
je mi jasné, že za dnešek hotovo nebude, nevadí....... 

ať se vám v nadcházejícím týdnu daří a sluníčko svítí...

Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat