středa 26. února 2014

Už je tu středa


Vítejte, malé pohledy do naší kuchyňky, není velká, dříve když jsme bydleli všichni pohromadě a jinde, byla naše kuchyň velká.V domečku už jsem tu možnost neměla,ale vše má své pro a proti.



Víkend byl tvořivý, slíbila jsem holkám (i babička je pro mě holka) z práce čepičky, jedna je pro malého vnoučka a ta druhá pro slečnu z první třídy.Kolečka mám jen volně položená. Ať se Aďa rozhodne kam je naší nebo nenašít. Fotograf jsem mizerný, foceno s bleskem, ráno čepky putovaly se mnou do školky a jiná možnost večer nebyla.



Radost z nich byla veliká a mě čeká odměna....obrázek od Adi, těším se a ukážu..........

A nakonec na Vás kouká Jou naší mladší dcery, je neuvěřitelný, neutahatelný a stále připravený s radostí plnit úkoly. V dubnu mu bude rok a dneska co neudělal na zahradě...noo díru a hned tři, naštěstí jen díru,nezahradničil, kytičky nepřesazoval :o))

tady už prý žádné foto
Zapomněla jsem na veselé náušky, víkend byl tvořivý a tohle je dílo okamžiku................................

Příště snad budou ušité povlaky na polštáře a přání je jedna sova.V neděli bychom měli jet na trénik, Jou    bude skákat, běhat a jiné nezbytnosti pro něj a jeho paničku důležité
                                                        Mějte se hezky ať se Vám daří     
                                                                               Jana

2 komentáře:

  1. Janka,v kuchynke máš parádne vecičky,hneď by som si vedela vybrať,čiapočky sú veľmi pekné a náušničky sú skvelé. Jou je milučký.
    Rena

    OdpovědětVymazat