neděle 9. února 2014

Nový přírůstek

Zdravím všechny kdo se přišel podívat,
 děkuji a to moc, mořím se, snažím se, občas si smažu co nechci a nevím jak zpět. Co příspěvek, to překvapení pro mě :o) Jako příspěvky, bez názvů, chtěla jsem je opravit, ale .........už si dám pozor.

A jaký že přírůstek? 
Přinesla jsem si domů z naší keramický dílny dalšího ptáčka, ještě není pověšen. Včera jsem nestíhala a dnes venku nebylo sluníčko, tedy příště.
všechno co právě vidíte umí i naše děti ze školky a já doufám, že i jim rodiče dělají galerii výrobků



pokus o slepičku,děti ve školce tvořily jednodušší verzi

hrníček když naší Páje bylo 11 let...



ptáčci měli nožičky,vítr se postaral o jejich rozbití

krmítko od Lenky Hložkové


nový přírůstek,zatím čeká na jaro
                                 Děkuji Vám za návštěvu,
  přeji hezký večer a lehký start do nového týdne a pondělí bude                                              možné slunečné....

                                                  Jana

2 komentáře:

  1. Hezka keramika pekne zdobi ,libi se mi ta ovecka.Novy ptacek take bude delat paradu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsou nádherné výrobky.... originální:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat